Nejčastější dotazy

Za jak dlouho dostanu objednané zboží? 

Snažíme se pro vás objednané zboží připravit a vyexpedovat v nejkratším možném čase. U zvoleného produktu zobrazujeme orientační dobu dodání. O průběhu objednávky budete průběžně informováni v e-mailu. Pokud je zboží skladem, obvykle nám balení a expedice zabere 1 pracovní den. Následující pracovní den po expedici vám bude zásilka doručována zvolenou přepravní službou. 

 

Zasíláte objednávky na Slovensko?

Ano, objednávky můžeme zaslat i na Slovensko pomocí doručení Zásilkovnou. Platba je možná kartou přes platební bránu i v eurech. 

 

Mohu objednané zboží vrátit? 

Ano, jakékoliv zboží zakoupené v e-shopu můžete vrátit ve 14-ti denní zákonné lhůtě od doručení, nebo převzetí zboží. Vrácené zboží nesmí být poškozené, znečištěné, nebo jinak opotřebené. Náklady na vrácení (poštovné) hradí kupující. Objednané zboží můžete také vyměnit za jiné. V takovém případě kupující hradí poštovné také za odeslané náhradní zboží. Zažádat o vrácení zboží můžete zde

 

Je toto zboží vhodné pro mého pejska? Bude mu sedět?

V případě, že si nejste jisti výběrem vhodného zboží (např. velikost), prosím, přečtěte si náš návod, nebo nás neváhejte kontaktovat. S výběrem vám rádi pomůžeme.

 

Zboží nedorazilo, dorazilo poškozené, jiné, nebo vadné. Co mám dělat?

Neodkladně nás kontaktujte! Vše se budeme snažit vyřešit v nejkratším možném čase pro vaši maximální spokojenost. O reklamaci můžete zažádat v našem formuláři

 

Pokud jste zde nenašli odpověď na vaši otázku, prosím, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat. 

 

 

x