Reklamace a vrácení

Moc nás mrzí okolnost, která vás nutí zboží reklamovat nebo vrátit. Nemusíte se ale bát, vždy se snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc a stavět se nepříjemným událostem čelem. Nikdo není dokonalý a chybu může udělat naprosto každý.

Má vaše zboží závadu? Vybrali jste špatnou velikost? Nebo vám jen zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit? U nás to není žádný problém. Vyberte si vaši situaci z kategorií níže, kde naleznete vše potřebné pro její řešení.

 

Chci zboží reklamovat, protože má závadu.

Naše hlavní priorita je kvalita vyráběného zboží, ale i přes veškerou naši snahu se může objevit závada. Nemusíte zoufat, sjednáme nápravu v nejkratším možném čase.

Jak postupovat?

  1. Napište nám e-mail nebo nás kontaktujte na soc. sítích. K reklamaci nám stačí uvést číslo objednávky nebo faktury, popis závady a fotografii zboží (pokud možno s viditelnou závadou). 
  2. Vyčkejte až se vám ozveme. Odpovědi na reklamace řešíme s urgentní prioritou, odpovíme vám nejpozději do pár hodin.

Zboží nám k reklamaci nezasílejte bez našeho vyžádání. Veškeré reklamace řešíme individuálně a šetrně k přírodě bez zbytečné přepravy navíc.

Snažíme se mít nejspokojenější zákazníky, ale i reklamace výrobku má svá pravidla:

  • Vadou výrobku se rozumí vlastnost zboží, která je zapříčiněná materiálem nebo výrobním procesem. Odpovědnost za vadu nelze zaměňovat s životností a přirozeným opotřebováním výrobku vlivem běžného používání.
  • Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má kupující právo tuto vadu reklamovat. Reklamaci je nezbytně nutné uplatit bez zbytečného odkladu, jakmile se vada objevila. V případě pokračujícím užívání zboží a následném znehodnocení zboží, se může jednat o důvod pro zamítnutí reklamace.
  • Za vadu výrobku nelze považovat změnu vlastnosti zboží, která vznikla v důsledku nesprávné údržby, nevhodného využívání, nebo jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou.

Chci zboží vrátit, protože mi nevyhovuje.

Očekávali jste od výrobku něco jiného? Nevyhovuje vám nebo s ním nejste spokojení? To naprosto chápeme. Víme, že každý páníček a jeho pejsek má jiné představy nebo potřeby. Proto nám zboží můžete vrátit ve 14 denní lhůtě, která začíná běžet následující den od data doručení nebo převzetí zboží. Vrátit můžete jakékoliv zboží, které je nepoužité a neznečištěné (pouze odzkoušené, tak jako v kamenném obchodě) a není jakkoliv upravené na míru.

Jak postupovat? 

  1. Zboží dobře zabalte, aby se při přepravě nepoškodilo. Můžete využít krabici ve které vám zboží dorazilo. Vyvarujte se však použití sáčků, znečištěných obalů a jiných nedostatečných balení pro přepravu. Pokud nevyužijete původní balení, vždy postupujte v souladu s návodem a podmínkami přepravy zvoleného dopravce. Do balíčku nám přiložte (nebo napište fixem na krabici zevnitř) číslo objednávky (nebo faktury) pro snadnou identifikaci. U nijak neoznačeného zboží nemusí dojít k dohledání vaší objednávky a následného vyřízení vratky! Fakturu nebo jiné papíry v zájmu šetření přírody tisknout nemusíte.
  2. Balíček odešlete běžnou přepravou na adresu nebo na pobočku Zásilkovny. Naší adresu pro příjem vráceného zboží nebo konkrétní pobočku Zásilkovny naleznete níže. Berte na vědomí, že kdekoliv jinde a balíčky na dobírku převzít nemůžeme a budou navráceny odesílateli! Vrácení na adresu musí být provedeno kurýrní službou s kontaktem při doručování. Doporučené psaní nebude doručeno z důvodu absence poštovní schránky na naší adrese. U přepravce vždy vyplňte kompletní kontaktní údaje (tel. číslo, e-mail). 
  3. Napište nám e-mail nebo zprávu na soc. sítích, že jste odeslali balíček s vráceným zbožím. Není to nutné, ale pokud budeme balíček očekávat, uděláme vše proto, aby vyřízení vratky proběhlo v nejkratším možném čase. U zásilek na adresu o kterých nevíme, nemusí vzhledem k naší otevírací době dojít k doručení a zásilka může být uložená na poště nebo u přepravce. V takovém případě negarantujeme brzké vyzvednutí zásilky a vyřízení vratky.
  4. Jakmile balíček obdržíme a zkontrolujeme zboží, navrátíme vám zaplacenou částku dle našich obchodních podmínek. O vyřízení vratky budete informováni e-mailem. Navrácení obvykle trvá 1-3 pracovní dny a vždy jej vracíme způsobem platby z objednávky. Tzn. převodem na bankovní účet ze které jsme platbu za objednávku obdrželi, nebo refundací na použitou platební kartu v objednávce.

Adresa pro vrácení: BARICO PETS s.r.o. - Veronika Kondziolková, Jugoslávská 3038/40a 700 30 Ostrava-Zábřeh

Pobočka Zásilkovny: VM Depo Ostrava, ID: 7133, Nad Porubkou 2396

E-mail a tel. kontakt: info@barico.cz, +420 770 156 896

Chci zboží vyměnit za jinou velikost nebo typ.

Nesedí vám velikost? Chcete zboží vyměnit za jiné? U nás to není žádný problém! Vyměníme vám jakékoliv zboží, které je nepoužité a neznečištěné (pouze odzkoušené, tak jako v kamenném obchodě) a není jakkoliv upravené na míru. 

Jak postupovat? 

  1. Napište nám e-mail nebo nás kontaktujte na soc. sítích. Pro urychlení celého procesu zmiňte vaši objednávku a jaké zboží chcete vyměnit. Pokud se jedná o obojek, můžete nám pro ověření napsat i obvod krku pejska v případě, že si nejste jistí správnou velikostí. 
  2. Jakmile se společně domluvíme na zboží k výměně, budete vyžádání k vrácení původního zboží. Pro vrácení postupujte dle návodu z kategorie "Chci zboží vrátit..."
  3. Jakmile původní zboží dorazí k nám, připravíme nové zboží, které vám odešleme dle společné domluvy. V případě cenového rozdílu mezi vráceným a novým zbožím, vrátíme přeplatek nebo naopak budeme požadovat doplatek. Ve všech případech požadujeme uhrazení opětovné dopravy dle aktuálního ceníku přepravy.
  4. Pokud nechcete čekat až vrácené zboží dorazí k nám a my vám připravíme nové, můžete jednoduše vytvořit novou objednávku. Vyměněné zboží vám tak odešleme v běžném termínu uvedeného u konkrétního produktu a jakmile vrácené zboží obdržíme, vrátíme vám za něj částku převodem na bankovní účet nebo refundací na použitou platební kartu v objednávce.
Zpět do obchodu