Proč nezasíláme na dobírku?

V rámci transparentnosti našeho e-shopu, bychom vám rádi vysvětlili z jakého důvodu nezasíláme objednávky na dobírku. Jsme si vědomi stále přetrvávající oblíbenosti této platební možnosti, která má ale také výrazné nevýhody. 

Dle posledních statistik (únor 2021) je platba na dobírku druhá nejoblíbenější platební metoda u českých zákazníků. I přesto jsme se rozhodli tuto možnost na našem e-shopu zrušit z důvodu finanční a časové náročnosti nepřevzatých dobírek. Doufáme, že zrušením této platební možnosti jsme vás od nákupu neodradili a nebudete se bát u nás nakoupit. Věříme v moderní budoucnost bezkontaktních, rychlých a bezpečných plateb nejen na našem e-shopu.

V následujících bodech se vám pokusíme vyvrátit mýty z minulosti a objasnit proč nám dobírka nedává smysl. 

Mám strach platit na internetu platební kartou, nebo v internetovém bankovnictví

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Platba kartou je v dnešní době určitě bezpečnější, než jít s hotovostí na poštu. Na druhou stranu určitě doporučujeme nepodceňovat internetové bankovnictví a nezadávat (nebo neposílat) přístupová hesla nikde jinde než na stránkách své banky, případně v přesměrování z platební brány. 

Nákup na internetu je riskantní, protože se může jednat o nepoctivého prodejce, který následně zaplacenou objednávku nezašle, nebo zašle vadné či jiné zboží, případně jen prázdný balík

Takto se řídit je pravděpodobně vhodné pro nákup zboží po internetových bazarech, nikoliv u zavedených e-shopů, které jsou zapsány v živnostenském rejstříku, musí splňovat mnohé zákony a jsou ověřené např. platebními institucemi (Visa, Mastercard), nebo samotnými zákazníky. Navíc u dobírky ne-existuje žádná jistota, že zaslaný balíček bude obsahovat to co jste si objednali. Žádný přepravce vám nedovolí balíček před zaplacením rozbalit a případně nepřevzít. 

Nechci platit předem, když jsem si produkt nevyzkoušel 

Jak již bylo zmíněno, žádný přepravce vám nedovolí balíček před platbou rozbalit, zboží vyzkoušet a vrátit. Přepravní služby zajišťují dopravu balíku od prodejce k zákazníkovi, neřeší obsah balíku! U každého nákupu na e-shopu máte 14 dní na vyzkoušení zboží a případné vrácení bez udání důvodu. Nemusíte se tak bát např. špatně vybrané velikosti, nebo že se vám produkt nebude líbit. Pokud nám zboží vrátíte v zákonné lhůtě a bez poškození nebo znečištění dle obchodních podmínek, ihned po doručení zboží k nám, vám vrátíme plnou částku.

Prodejce neznám, nechci platit předem

Neskrýváme se, rádi vás u nás v Ostravě po předchozí domluvě přivítáme. Můžete si s sebou vzít pejska a veškeré nabízené zboží vyzkoušet. Nebo jednoduše zaplatit hotově v naší výdejně objednávek. 

Nemám bankovní účet a platební kartu

Věříme, že v dnešní době již každý má svůj bankovní účet, případně poprosí někoho z rodiny nebo kamarádů o zprostředkování platby. Ale i tyto případy se dají řešit přes platební poukázku na poště. Určitě nás můžete kontaktovat, nebudeme se tomu bránit a rádi vám s platbou pomůžeme.

Doručení při platbě dobírkou je nejrychlejší

O úspěšné platbě kartou víme zároveň s odesláním objednávky. Objednávku tak vyřídíme stejně rychle jako s platbou na dobírku. Při platbě předem přes bankovní účet může dojít k mírnému zdržení, ale vzhledem k dnešním okamžitým platbám tento problém takřka vymizel a pokud převod zašlete ihned po odeslání objednávky, obvykle objednávku zpracujeme taktéž stejně rychle. 

Zákazníci si dobírku nepřevezmou 

Bohužel velmi častá situace, které se dopouštějí zákazníci při objednání na dobírku. Vznikají tímto zbytečné náklady na poštovné, které bychom museli kompenzovat zvýšením cen samotných produktů. Pro malé výrobce jako jsme my je to velmi velká zátěž. Raději ušetřené finance a čas investujeme do nových produktů. 

Zboží ušité na míru nelze objednat na dobírku

Nabízíme také úpravu obojků nebo vodítek přímo na míru vám a vašemu pejskovi. Takové zboží je v případě nepřevzetí objednávky dále neprodejné a z tohoto důvodu jej nelze uhradit až po výrobě a zaslání. 

Neskladové zboží

Nabízíme bohatou nabídku velikostí každého obojku (aktuálně přes 350 různých variant zboží), některé méně žádané velikosti (např. obrovský 5 cm XL obojek) nedržíme na skladě a je pouze na objednávku. Rádi ho pro vás ušijeme do 2 pracovních dnů, bohužel následně nevyzvednutá dobírka by způsobila zbytečnou práci a ztracený čas, který můžeme investovat do jiných činností. Např. do nových kolekcí. 

Dobírka je drahá

Platba na dobírku je oproti jiným platebním možnostem nevýhodná nejen pro prodejce, ale hlavně také pro zákazníka, kdy je často zpoplatněna od 30 Kč a výše. V některých případech jde až o více než 50% ceny dopravného. Je to opravdu nevýhodná služba, když existují pohodlnější možnosti platby bez jakéhokoliv poplatku.

x